Voor wie?

Alle mensen die blaaskanker hebben of gehad hebben kunnen lid worden. Ook als je partner bent van iemand met blaaskanker kun je lid worden van onze vereniging.

Het lidmaatschap is gratis.

Vul het onderstaande online aanmeldformulier in om lid te worden en klik op verzenden.

Wij bevestigen uw lidmaatschap via email.

Door lid te worden

• Maak je deel uit van een vereniging voor en door mensen met blaaskanker

• Ontvang je op regelmatige tijdstippen de digitale nieuwsbrief

• Word je uitgenodigd voor bijeenkomsten

• Steun je de vereniging, zodat we ons kunnen blijven inzetten voor mensen zoals jij

Donateur worden

Wil je geen lid worden van onze vereniging maar ons wel financieel ondersteunen? Dan kun je, eenmalig of periodiek, donateur worden. De hoogte van de gift kun je zelf bepalen. Door de giften van donateurs kunnen wij ons inzetten voor een betere informatievoorziening, belangenbehartiging en lotgenotencontact voor mensen met blaaskanker.

Neem contact met ons op voor meer info via deze link.

Ann

"Ik vind het belangrijk, dat er een vereniging is die informatie geeft. Dat is voor mij ook de eerste reden geweest om lid te worden. Verder biedt een vereniging een uniek platform voor contacten, uitwisselen van ervaringen, advies en belangenbehartiging."